بیشکسوتان استقلال علیه قلعه نویی

کابیتانی حق مجیدی است   

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امير قلعه‌ نوعي با تصميم خود عليه فرهاد مجيدي موضع گيري كرد و اين اتفاق شرايط را در تيم استقلال تغيير داد زيرا همه اعضاي اين تيم منتظر ثبت قرارداد مجيدي بودند، اما سرمربي آبي‌ها وضعيت را تغيير داد. 

گفتني است؛ عده اي از قديم‌ها و پيشكسوتان تيم استقلال به امير قلعه‌نوعي معترض شدند و اعلام داشتند كه سرمربي استقلال در اين مورد شرايط خاصي را ايجاد كرده است كه به ضرر استقلال و فرهاد مجيدي تمام شود. 

گفتني است، قديمي‌هاي تيم استقلال معتقدند كه فرهاد مجيدي بايد به جمع آبي‌ها باز مي‌گشت و اين تيم را همراهي مي‌كرد، اما امير قلعه نوعي اين شرايط را فراهم نكرد و باعث شد كه فرهاد مجيدي، بصورت كامل، از جمع آبي‌ها جدا شود و قيد حضور در اين تيم را بزند. 

شايان ذكر است، قديمي‌ هاي تيم استقلال معتقدند كه فرهاد مجيدي ارزش بسيار زيادي براي اين تيم داشت و امير قلعه‌ نوعي بايد شرايطي را فراهم مي‌كرد كه اين بازيكن در تيم استقلال مي‌ماند، و به فوتبالش در استقلال ادامه مي‌داد. 

این گزارش حاکی است، امير قلعه‌نوعي شرايط را به ضرر اين بازيكن پيش برد تا مجيدي قيد حضور در اين تيم را بزند، و به فوتبالش در امارات و يا كشورهاي عربي ادامه دهد. 

گفتني است؛ قديمي‌هاي تيم استقلال اعلام كردند كاپيتاني به حق از آن مجيدي است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1391 ا 23:46 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.